УКР ENG
Call Centr Taxi Ternopil - 0 800 50 4948 \\ Email: office@taxiternopil.te.ua
FEEDBACK
Подяка
Залишив документи та гаманець з грошима у зеленому DAEWOO позивний №39, водій привіз додому загублені речі. Велике дякую за такий прояв людяності! Сподіваюся, що керівництво якось відзначить цього водія!!!
Андрій
00:17 19.04.2018

271
Позивний 271....дякуєм ....хороший та вічливий водій з чистим авто))) довіз дуже швидко!!!! Дякуєм!!!ПОБІЛЬШЕ Б ТАКИХ ВОДІЇВ
08:17 18.04.2018

Вічливий водій №271
Приємно вразив водій авто №271, довіз швидко,машина та воій чисті та акуратні так як запізнювались!!! Дякую!!!!
15:46 13.04.2018

Диспетчер хамка
Деспечер, хамло надзвичайно невиховане і замовлення не подала в обробку!!! Та назвала попередніх клієнтів тормозами!!!
Інна
14:29 09.04.2018

таксі 779 мерседес віто
позивний 779 мерс віто червоного кольору приїхав на виклик!!!! ми їхали на день народження і мали з собою 2 маленьких коробки і одна з тортом! ще пару пакетів...... їхати було десь до кілометра він взяв з нас 45грн. за вантаж чи це правильно??? думаю ми в мінімалку вписалися це 25грн. мені не жалко тих 20грн. за ці пачки але таксі є таксі!!!!
Володимир
16:55 20.03.2018

Скарга 729
Завжди користуюсь послугами вашої фірми звісно є нюанси і недоробки але відношусь з розумінням хоча таке як вдосоконалення програми чи своєчасно сповіщати пасажира про надану машину можна( бували випадки шо повідомлення та і дзвінок приходили коли вже була на місці, а одного разу вже по приїзді до Львова прийшли повідомлення та передзвонив робот ну а це не мало часу). Але сьогодні я таки залишу відгук і нажаль він не приємний для водія «Сірий Daewoo №П729». Поїздка була 19.03.2018 вечером. Водій подав машину не до того під’їзду ( на це вже закриваю очі бо ще ніжоден водій звісно який попадався особисто мені не подав машину вірно тобто машина завжди подається там де зручно для водія а не туди куди викликали). Я вже на це навіть не звернула уваги і просто сіла в машину сказала адрес куди їхати і тут пройшло декілька секунд і мене починають повчати як я мала викликати машину «ви не правильно вказали адрес,я туди мав би даремно їхати якшо ви вийшли звідси, викликайте так як має бути і чого ви взагалі вийшли не з того місця на яке викликали, добре шо я тут собі стояв і не крутився» ну і все тому подібне, тобто я на вірно викликала і на права а він такий компетентний. Одним словом водій хам, першочергово не поважає себе адже відкриває рот до посторонньої йому дівчини і прямо хамить. Це жах!!!
Уточню що адрес вказаний мною був поданий цілком вірно і коректно.
Будь ласка адміністрація 549 працюйте над своїми помилками і вдосконалюйтесь адже ви одна із найбільш популярніших фірм таксі у нашому місті. Звертайте увагу на зауваження і робіть зауваження таким водіям бо не звертаючи уваги ви будете втрачати клієнтів. Такі водії перекривають усі ваші плюси.
22:00 19.03.2018

Скарга 729
Завжди користуюсь послугами вашої фірми звісно є нюанси і недоробки але відношусь з розумінням хоча таке як вдосоконалення програми чи своєчасно сповіщати пасажира про надану машину можна( бували випадки шо повідомлення та і дзвінок приходили коли вже була на місці, а одного разу вже по приїзді до Львова прийшли повідомлення та передзвонив робот ну а це не мало часу). Але сьогодні я таки залишу відгук і нажаль він не приємний для водія «Сірий Daewoo №П729». Поїздка була 19.03.2018 вечером. Водій подав машину не до того під’їзду ( на це вже закриваю очі бо ще ніжоден водій звісно який попадався особисто мені не подав машину вірно тобто машина завжди подається там де зручно для водія а не туди куди викликали). Я вже на це навіть не звернула уваги і просто сіла в машину сказала адрес куди їхати і тут пройшло декілька секунд і мене починають повчати як я мала викликати машину «ви не правильно вказали адрес,я туди мав би даремно їхати якшо ви вийшли звідси, викликайте так як має бути і чого ви взагалі вийшли не з того місця на яке викликали, добре шо я тут собі стояв і не крутився» ну і все тому подібне, тобто я на вірно викликала і на права а він такий компетентний. Одним словом водій хам, першочергово не поважає себе адже відкриває рот до посторонньої йому дівчини і прямо хамить. Це жах!!!
Уточню що адрес вказаний мною був поданий цілком вірно і коректно.
Будь ласка адміністрація 549 працюйте над своїми помилками і вдосконалюйтесь адже ви одна із найбільш популярніших фірм таксі у нашому місті. Звертайте увагу на зауваження і робіть зауваження таким водіям бо не звертаючи уваги ви будете втрачати клієнтів. Такі водії перекривають усі ваші плюси.
21:59 19.03.2018

Скарга 729
Завжди користуюсь послугами вашої фірми звісно є нюанси і недоробки але відношусь з розумінням хоча таке як вдосоконалення програми чи своєчасно сповіщати пасажира про надану машину можна( бували випадки шо повідомлення та і дзвінок приходили коли вже була на місці, а одного разу вже по приїзді до Львова прийшли повідомлення та передзвонив робот ну а це не мало часу). Але сьогодні я таки залишу відгук і нажаль він не приємний для водія «Сірий Daewoo №П729». Поїздка була 19.03.2018 вечером. Водій подав машину не до того під’їзду ( на це вже закриваю очі бо ще ніжоден водій звісно який попадався особисто мені не подав машину вірно тобто машина завжди подається там де зручно для водія а не туди куди викликали). Я вже на це навіть не звернула уваги і просто сіла в машину сказала адрес куди їхати і тут пройшло декілька секунд і мене починають повчати як я мала викликати машину «ви не правильно вказали адрес,я туди мав би даремно їхати якшо ви вийшли звідси, викликайте так як має бути і чого ви взагалі вийшли не з того місця на яке викликали, добре шо я тут собі стояв і не крутився» ну і все тому подібне, тобто я на вірно викликала і на права а він такий компетентний. Одним словом водій хам, першочергово не поважає себе адже відкриває рот до посторонньої йому дівчини і прямо хамить. Це жах!!!
Уточню що адрес вказаний мною був поданий цілком вірно і коректно.
Будь ласка адміністрація 549 працюйте над своїми помилками і вдосконалюйтесь адже ви одна із найбільш популярніших фірм таксі у нашому місті. Звертайте увагу на зауваження і робіть зауваження таким водіям бо не звертаючи уваги ви будете втрачати клієнтів. Такі водії перекривають усі ваші плюси.
21:58 19.03.2018

Скарга
Будь ласка, навчить водія таксі за номером ВО 4540 АН біла машина марку, нажаль, не зафіксувала, що зелене світло для пішохода означає для водія зупинитись! Бо цей водій вважає,що має право їхати,навіть якщо пішохід майже закінчує перехід і нічого пішоходу не станеться,якщо він відскочить від машини і буде весь обхляпаний! Місце подіі перехрестя вулиць Київська і Тарнавського.
Мудрак Інна
11:06 13.03.2018

Таксі 549 Позивний №723 Червоний Daewoo
723 позивний . Купіть будь ласка йому новий планшет щоб не зависав лічильник і навігатор або подарунок йому карту Тернопільської області . Поїхав не попризначеню чекали більше 40 хв приїхав навіть не вибачився за запізнення . І ще навіть його вічливості коли жінка з коляскою і просить допомогти то нехай допомагає а не стоїть в стороні.
10:41 13.03.2018

page Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 23 Following


You can leave us the message:

Heading:

Text of message:

Author:

E-mail for the receipt of answer:

(entered by you е-mail will not be represented in guest)
Enter 5 numbers which are represented to the left:
 


development: vlasne.info
bigmir)net TOP 100