УКР ENG
Call Centr Taxi Ternopil - 0 800 50 4948 \\ Email: office@taxiternopil.te.ua
FEEDBACK
Програма для iOS "вилітає"
Після оновлення інтерфейсу не можливо користуватись програмою.
Раніше завжди викликав через програму, і це було одним з ключових моментів у виборі служби таксі.
Не люблю дзвонити і чекати.

Прошу виправити програму, дякую

ios 11.3.1
Назарій
08:55 28.06.2018
answer:

ВЖЕ ВИПРАВИЛИ. ПРОХОДИТЬ ПЕРЕВІРКУ App Store.


Скарга
Жах….саме жахливе таксі в Тернополі 917 , на диспечирській дівчата пишуть не вірне замовлення, водій приїджає на замовлене через 30 хв. хамить, що я не вірно адресу сказала, а про тариф я взагалі мовчу, він завалив таку ціну ,що я могла за ті гроші об'їхати весь Тернопіль….Позор для Тернополя .
Юля
21:13 14.06.2018
answer:

МИ ЗГІДНІ З ВАМИ НА 100%.ЩО ТАКСІ 917 САМЕ ЖАХЛИВЕ.
А МИ ТАКСІ 549.ДЯКУЄМО.


Жахливий оператор
11 червня знаходився на вул. Л.Українки, на зупинці - навпроти меблевого магазину та секондхенду. Неподалік пожежної частини. Викликав таксі. На прохання позначити своє місцерозташування одразу відповісти не зміг, але підішов до самого будиночку зупинки і продиктував назву, як вона написана на самій зупинці - "вул. Л.Українки" по вул. Л. Українки (від центру)". На що почув, що незрозуміло пояснюю та "славнозвісне" - "дізнаєтесь - перетелефонуєте".
Будь-ласка, доведіть до відома операторів офіційні назви зупинок громадського транспорта!
Денис
15:55 12.06.2018

Жахливе таксі!!!
В суботу 02.06.2018 дружина визвала машину позивний 184 синій ланос. Машина приїхала дружина з малою дитиною(2роки) сіли в таксі, і коли дитина залазила в таксі зачіпила ногою переднє сидіння. На що водій в підвищеному тоні почав обзивати її. На зауваження не реагував ще більше почав обзивати з матами. Підсумок поїздки проїхавши 200 метрів дружина з дитиною вийшли в дощ з машини на що водій в догонку послав її на три букви. Дитина налякалася в таксі категорично відмовляється сідати!!! Зрозуміло що неадикватні водії попадаються всюди але здивувала мене реакція на скаргу!!! В той же день дружина подзвонила на базу поскаржитись то оператор кинула трубку!!! Потім подзвонив я з свого номера скаргу прийняли і сказали що передзвонять в понеділок. До середи так і ніхто не передзвонив. В четвер я поїхав на базу сам і розповів що сталось тоді диспетчер передзвонив до водія він звичайно сказав що всьо було не так шо дитина ногами по потолку ходила а він ввічливо попросив так не робити((())) і на тому розмова була закінчина. Мене запевнили що старший диспетчер або власник звяжеться зі мною але пройшло два тижня ніхто так і не передзвонив.. Отже клієнти цього таксі майте на увазі якщо щось станеться з вами під час поїздки, то нікому до цього діла не буде. На клієнтів цій службі таксі плювати!!!
13:16 12.06.2018

Скарга
Хочеться вірити , що цф скарги хтось читає!!! Обслуговування 0! Диспечер хамка!!! Змініть щось, бо це неможливо
18:24 09.06.2018
answer:

ЧИТАЮТЬ.ОЧІКУЙТЕ НА ВІДПОВІДЬ.ДЯКУЄМО.


Жахливе обслуговування!!!
Диспечера хамки, водій 89 машини наживається, бере два замовлення одночасно. Коли намагаєшся залагодити ситуацію з службою, доводять до сказу! Не один раз траплялися курйози! 549, змініть своє ставлення до людей!!!
18:15 09.06.2018

Безвідповідальність водія
Замовили таксі , в салоні їхали з новонародженою дитиною,задзвонив телефон і водій відповів, я ВСЕ розумію , але обговорювати плани на шашлики і відпочинок , тримати плечем телефон і при тому вести машину !!!!!! Це вже занадто ,на прохання не розмовляти за кермом водій почав хамити і задавати пиття типу «А шо тут такого»
Я не хочу їхати в таксі і відчувати себе в небезпеці ,особливо з маленькою дитиною , подальша хамська поведінка мене взагалі « добила»
Я оплачую ваш сервіс не для того ,шоб слухати хамство і нервуватися !
Номер позивного 258! Зверніть ,будь даска, увагу !!!
АЛІНА
15:28 25.05.2018

СКАРГА!!!
Замовив два автомобіля на конкретну адресу, вийшли з трьох місячною дитиною в межах десяти хвилин, біля під'їзду машини нема! Якась машина таксі стоїть за межами двору і за хвилину їде! Телефоную, а мені кажуть, що ви довго виходили і вони поїхали, ні смс, ні дзвінка, як колись було, абсолютний нуль, ХАЛАТНЕ ставлення до клієнтів! Завжди користувався послугами цього таксі і все подобалося, а в даному випадку розчарувався і в ОПЕРАТОРІ також, яка ще своє ФЕ показала!!!
Злий
01:27 20.05.2018

Не компетентне відношення диспечера
Доброго вечора.
Шановна дирекція служби таксі 549 прохання звернути увагу на спілкування вашої диспечерської служби з пасажирами. Також прохання все ж таки здійснювати віддзвін до пасажирів безпосередньо водіям.
P. S. ОКРЕМА ВДЯЧНІСТЬ ПОЗИВНОМУ 17
Ірина
21:03 18.05.2018

Жахливий оператор
Хамське ставлення оператора до клієнтів. Я немісцева, сказала адресу, але не знала під'їзду номера, на що у відповідь почула: "дізнаєтесь - перетелефонуєте"
При тому що я навіть не встигла сказати орієнтир, біля якого знаходився будинок. Після такої ситуації я більше ніколи не "перетелефоную" до вашої служби.
Нечуване хамство, наказуйте, звільняйте такий персонал, або просто надалі втрачайте клієнтів!
17:23 18.05.2018

page Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 25 Following


You can leave us the message:

Heading:

Text of message:

Author:

E-mail for the receipt of answer:

(entered by you е-mail will not be represented in guest)
Enter 5 numbers which are represented to the left:
 


development: vlasne.info
bigmir)net TOP 100