УКР ENG
Call Centr Taxi Ternopil - 0 800 50 4948 \\ Email: office@taxiternopil.te.ua
FEEDBACK
Скарга
10 листопада о 1.55 визивала таксі, машина сірий Daewoo №П443. Очікувала його 20 хв, хоча сказали до 5-ти хвилин, чуть не запізнилась на потяг. Плюс коли машина приїхала, щотчик не анолювали, на ньому було 6 грн і коли ми поїхали воно просто почало дораховувати вже до цієї суми...
09:11 10.11.2017

В негоду немає вільних машин
Особисто я водій служби таксі 549 три роки. Даю відповідь на ваше питання. В негоду немає вільних машин бо люди масово замовляють таксі і майже всі вони зайняті та не важливо яка це служба таксі. Щоб вам це доказати попрошу вас в час негоди зайти на сайт 549 та заглянули на мапу Тернополя де відображено наші автомобілі та ви переконаєтесь що 90 відсотків їх позначено червоним кольором тобто вони зайняті. Також не забувайте що водії теж люди та мають фізіологічні потребності: поїсти, сходити у вбиральню та просто відпочити. Але повірте, якщо ви при замовленні таксі попросити оператора уточнити що машину дуже потрібно бо їдуть у лікарню, то повірте, ми також люди і теж хворієш. Тому хтось як звільнеться візьме ваше замовлення. І ще одне що до поганих доріг чи заїздів. Повірте є такі виписки та заїзди що не те що машиною не зайдеш, а пішки не пройдеш. Ми не винні в тому що люди не дбають та не стараються щось самим для себе зробити благоустрій чи інфраструктуру, а лише чекають коли хтось прийде і хтось зробить.
21:34 08.11.2017

Ігнор
Дуже прикро що на мою скаргу не має відповіді
13:40 07.11.2017

Жах


Ніколи не має вільної машини . Особлибо в непогоду. Це жахливо коли ти поспішаєш з дитиною до лікарні і неможливо дочекатися таксі бо не має вільної . І що саме найголовніше я впевнена що водії просто тупо і нагло не хочуть їхати наприклад на в'їзді дорога погана
13:05 07.11.2017
answer:

Дякуємо.Очікуйте на відповідь


Все ще немає КАРТИ НА САЙТІ
Пройшло 6 днів з часу мого звернення до вас про карту на сайті. Але карти і далі НЕМАЄ. Невже це така проблема?
Оля
09:24 30.10.2017
answer:

ДОБРОГО ДНЯ.КАРТА НА САЙТІ Є БУЛА І БУДЕ.ДЯКУЄМО.


Не видно карти міста на сайті
Зробіть, будьте такі ласкаві, карту на сайті, а то автомробілі рухаються просто по сірому просторі, не видно карти, по якій вулиці рухається машина - не зрозуміло!!! Пане ІТ-СПЕЦІАЛІСТ фірми - зверніть увагу, регулярно пропадає карта на сайті. ДЯКУЮ)
Оля
16:42 24.10.2017
answer:

ДОБРОГО ДНЯ.КАРТА НА САЙТІ Є БУЛА І БУДЕ.ДЯКУЄМО.


чому видаляють повідомлення??
???????????????????????
12:44 20.10.2017
answer:

ЯКІ ??????


Жахливий сервіс, жахливо хамовиті водії, які не знають дороги
На протязі останніз 4-5 місяців, я иайже кожен день користувалася послугами таксі 549. Неодноразово стикалася з різними неприємними ситуаціями,такими як здача з 50, чи , особливо,100 гривень. Водій розвертався,їхав шукати магазин, де можна розміняти гроші. І це з включеним лічильником. Вічно чимось не задрволені водії, особливо зранку, коли потрібно їхати в цент, а там затори. Для чого брати замовлення і псувати нерви пасажирам? Не подобається їздити по заторах, то нехай працюють вночі. Тоді вільні дороги. Але цим всі я особливо не переймалася. Списувала на те, що різні люди, втомленість і т.д. А от на днях я замовила машину в Гаї Гречинські. На конкретну адресу. Здається, номер машини 549. Через 5 хвилин, як було обіцяно, машина не приїхала. Через 10 хвилин подзвонив водій зі словами "я біля Подолян, куди дальше їхати?" . Я сказала звідки заїзд, який наступний поворот. "А дальше куди?" . Тобто водій абсолютно не орієнтується в даній місцевості. В мене запитання-"для чого брати замовлення?" Візьме ж хтось інший, хто має досвід. Тим більше, ніколи таких проблем не виникало, якщо водіі брали замовлення, то приїздили вчасно і без мого супроводу. Я не для тогр замовляю таксі, щоб бігти до Подолян і показувати дорогу водію. Прохання до фірми-купіть їм карту! Бо навігатор в Гаях не працює. Закінчилася розмова тим, що водій сказав -"я нікуди не їду. Це не мої проблеми, що ви не знаєте де ви зназодитесь!" АФІГЄТЬ!!!! Це не його проблеми! Я назвала адресу, водій взяв замовлення. Я втрачаю мій час і нерви з таким сервісом. При цьому щей плачу ща це гроші. Це був мій останній дзвінок в службу таксі 549. Вдалого загнивання вам.
20:25 19.10.2017

Хамство водія2
.Доброго дня. Викликали таксі,позивний номер 500. Номер машини 4476. Водій відмовився довезти до місця призначення аргументуючи це тим,що погана дорога,він подряпає собі машину, на відмову вийти з машини,почав хамити,кричати після чого завіз до під'їзду ,продовжуючи кричати,перейшов на особисті образи. Коли ми вийшли з авто,водій також вийшов,йому не сподобалося як ми закрили двері,почав поводити себе агресивно та погрожувати,цитую "зараз тебе як стукну". Скажіть будь ласка чому викликаючи таксі ми повинні нервувати,вислуховувати образи та погрози в свою адресу? Хіба це нормально? Ви надаєте послуги,ми їх оплачуємо. Чи можливо будемо запитувати водія де нам краще вийти,куди їхати? Переживати за стан його автомобіля? Просимо адміністрацію даної служби таксі прийняти міри, провести роз'яснювальну роботу щодо поведінки водіїв та якості надання послуг пасажирського перевезення. Надіємось на Вашу порядність та людяність.
p.s. оскільки мою скаргу було видалено, напишу ще раз то саме) дякуємо ,що звернули увагу , а також за швидку реакцію на скаргу та людяність.
20:09 02.10.2017

Хамство водія
Доброго дня. Викликали таксі,позивний номер 500. Номер машини 4476. Водій відмовився довезти до місця призначення аргументуючи це тим,що погана дорога,він подряпає собі машину, на відмову вийти з машини,почав хамити,кричати після чого завіз до під'їзду ,продовжуючи кричати,перейшов на особисті образи. Коли ми вийшли з авто,водій також вийшов,йому не сподобалося як ми закрили двері,почав поводити себе агресивно та погрожувати,цитую "зараз тебе як стукну". Скажіть будь ласка чому викликаючи таксі ми повинні нервувати,вислуховувати образи та погрози в свою адресу? Хіба це нормально? Ви надаєте послуги,ми їх оплачуємо. Чи можливо будемо запитувати водія де нам краще вийти,куди їхати? Переживати за стан його автомобіля? Просимо адміністрацію даної служби таксі прийняти міри, провести роз'яснювальну роботу щодо поведінки водіїв та якості надання послуг пасажирського перевезення. Чекаємо від Вас відповіді. Надіємось на Вашу порядність та людяність.
17:58 02.10.2017

page Previous 1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 20 Following


You can leave us the message:

Heading:

Text of message:

Author:

E-mail for the receipt of answer:

(entered by you е-mail will not be represented in guest)
Enter 5 numbers which are represented to the left:
 


development: vlasne.info
bigmir)net TOP 100